" BungaMawarSyurga "

flaw

Hai selamat datang ke BungaMawarSyurga blog


" Akal cantik kerana berfikir, Lidah Cantik kerana banyak berdiam, Wajah cantik kerana senyuman, Hati cantik kerana jiwa yang murni, Suasana cantik kerana sentiasa Istiqamah, Kata-kata cantik kerana bercakap benar "

BungaMawarSyurga





shop shop shopping girl}
Wednesday, May 14, 2014 | 5:07 AM | 0Comment

Assalamualaikum wr wbt


Alhamdulillah... rezeki kami bertemu lagi... moga hubungan fillah ini terus kekal. in syaa Allah.. sob2 la sbb iqa n anis takde.. kami rindu pada anis... hoho.. moga kamu sihat2 di plkn ya sahabat2.. hehe.. okay... abie say good bye too uuuuu... study elok2... 26 ni kan... and rara juga... sooo mun an me haha jarjit... kita tunggu rezeki kita k.. in syaa allah... doa moga kita dpt begini dgn yg lain2 geng gadis2... hehe... date 14.5.2014 at mines... ayoyo... esok keje hummm.... aaaa cpt la nk study.. huhuhu... okay... akan merindui kalian... and tq so much coz korang mana2 ingat kat kita... terharu.. ingatkan takde dah org nak ajak kita sbb pakaian kita... tpi korang tak kesah...pon.. terima kasih kerana sudi berkawan dgn kita... hahahaha... syg korang... syg terlebih dah ni.... aummm hehe... maaf silap salah ya... okay maaf juga pada sahat lain... jgn ada yg terasa.. hehe.. ada rezeki kita keluar ramai2... :')))

sahabat ukhuwah fillah till jannah insyaAllah

"Seorang yang bersahabat dengan orang yang baik akan jadi baik kerana memandang sahabatnya yang baik itu dan perbuatan baiknya. Betapa pula seorang murid apabila memandang wajah gurunya dan perbuatan gurunya itu, pasti akan terkesan untuk jadi baik. Dan betapa pula para Sahabat yang memandang wajah Nabi SAW dan memandang perbuatan Baginda yang merupakan sebaik-baik makhluk"









sedikit gambar kenangan manis bersama... hehe... tq so much.. kerana sudi mendengar luahan hati... hakhakhak... okay sahabat jaga dirimu di luar sana... doa kana ana sekeluarga ya... :*

Assalamualaikum. 

dari saya BungaMawarSyurga