" BungaMawarSyurga "

flaw

Hai selamat datang ke BungaMawarSyurga blog


" Akal cantik kerana berfikir, Lidah Cantik kerana banyak berdiam, Wajah cantik kerana senyuman, Hati cantik kerana jiwa yang murni, Suasana cantik kerana sentiasa Istiqamah, Kata-kata cantik kerana bercakap benar "

BungaMawarSyurga





Antara Aku Dan Dia}
Tuesday, June 7, 2011 | 3:53 AM | 0Comment

 




 


antara dia dan aku
ada jalan lurus berliku
ada sejambak mawar biru
ada sempadan duri semalu
antara aku dan dia
antara aku dan dia
ada yang tidak sama
kerana aku lelaki dan dia wanita
antara aku dan dia
masih ada yang serupa
kerana kami sedang seronok bercinta
antara aku dan dia
terdapat adegan drama
kerana kami adalah watak sandiwara
antara aku dan dia
terukir cerita bahagia
kerana kami menulisnya bersama-sama
antara aku dan dia
tersimpan satu rahsia
hanya diketahui oleh Yang Maha Esa